om jag skulle beskriva mig själv med två ord?

Idag stod fika med Frida på schemat och det var välbehövligt, länge sen vi sågs nu. Lite skvaller hade vi allt att prata om, och jag tycker helt klart att vi ska ta en återföreningsresa till London snart med tjejerna. Vore helt wunderbar!

Jag har också tack vare en förkylning och väldigt höga toner förstört mina stämband, jag kan fortfarande prata men ibland liksom försvinner det . . haha. Kunderna frågar allt en extra gång vad jag säger till dem :)

Jag har nu sovit några nätter i min nya säng och ryggen är nu van vid den otroligt! sköna madrassen. Dock är den lite stor och känner mig lite ensam ibland men bara jag somnar så sover jag som en stock!

Nej nu ska jag ut på promenad en snabbis innan jobbet. Den kommer ge mig 5 poäng idag på poängschemat som hänger på dörren för att trigga min träning lite.


-psykiskt instabil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback