va vad det jag sa?

Fel på bilen, eller ja inte bilen men mina två framdäck ska stationeras på skroten inom en månad. De var helt slut med mekanikerns egna ord. Så nu åker vinterdäcken på inom det närmsta, vill inte lägga ut pengar på nya sommardäck nu och vill absolut inte träffa på farbror polisen med helt nernötta däck. Inget klirr i kassan där inte.

Och självklart när jag satt mig till rätta i de inte allt för sköna stolarna och snubben har påbörjat undersökningen, ställer han sig och tittar på mig -Du vart känner jag igen dig ifrån . . ? Även den andra mekanikern tittar nu på mig och jag sjunker längre ner i stolen. Så självklart berättar jag vart jag jobbar och båda nickar igenkännande. . .offentligt yrke? Plus att killen som sköter min bil utbrister att jag minsann jobbar med hans sambo,
och det gör jag ju,
det vet jag nu,
när han sa det.
Haha.


- ja folk tittar på mig ibland också och undrar vart de sett mig

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, du känns väldigt bekant. Vart sjutton kan jag ha sett dig förut? =) Hoppas allt är bra sötis!

2008-10-23 @ 20:53:07
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback