loveflowers.

Slänger in en text här till en sång som jag riktigt ryser av. Framförs av Loveflowers, bandet som vi körade bakom om ni minns.

Ensam jag står

Musik, text och arr. M.Greiffe/L.Thörner


Har jag förlorat dig för tid och rum

eller för stunden

Jag måste veta vart du styr din väg

känner mig bunden

Men du ger mig inte vad jag vill ha

vägrar att tala

Jag känner tårarna som väller fram

känslorna svala


Jag vet att du vet hur ensam jag står

Här är jag och jag behöver en hand


Har inte trott att jag var nånting att ha

älska och famna

Kan du förstå jag blivit sviken förr

känt smärtan att ramla

Att söka ro i allting som förut skett

håller mig vaken

Trots all din ömhet allt det du har gett

står jag här naken


Jag vet att du vet hur ensam jag står

Här är jag och jag behöver en hand


Har jag förlorat dig för tid och rum

eller för stunden

Jag måste veta vart du styr din väg

känner mig bunden

Kan du förstå jag blivit sviken förr

känt smärtan att ramla

Har inte trott att jag var nånting att ha

älska och famna


Jag vet att du vet hur ensam jag står

Här är jag och jag behöver en hand


Här är jag och jag behöver en hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback