röd om kinderna och härligt frisk.luft.trött.

helgen då.
lördag,
lite shopping (dock inte jag, här får vi spara denna månad) och balkonghäng hos sötnos.
riktigt varmt och skönt vare. Första sommarmaten blev det med, pastasallad, mums.

söndag,
inhandlades lite fika och kaffekorgen fick åka med till sjön där strandhäng i solen på berget vid vattnet utfördes.
därefter mat i Åhl, fotboll i Djursdala, fotboll i Frödinge och till sist mat och fika i Hålet.

Hade min kamerasladd inte slutat fungera hade jag haft bildbevis . .

Fick ett härligt sms från Grynet förut, vinkväll på onsdag med Lissan och förutnämnda . .härligt härligt.

Även fått lite respons på mina helgplaner . .Sara och Nicole i alla fall. Men vi får det nog skoj vi med!
Någon mer som vill komma? Lördag blir det!

Nu ska jag sova gott, imorgon blir det promis med Frida igen, vi har lite att ta igen :)



-du kanske ska sitta på bänken med gubbarna och tjata lite istället?

Kommentarer
Postat av: Lissan

Jajaja vad mysigt det blir. Himla kul att göra något tillsammans som inte innefattar en körpärm och en psalmbok...=)

2009-04-26 @ 22:50:14
URL: http://funinthevillage.blogg.se/
Postat av: Viccan

Vad händer på lördag?

2009-04-27 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback