dags att ta tag i't.

Började morgonen med en promenad. Nu är det dags att ta tag i sig själv igen. Blivit lite mycket god mat i helgen och vi ska inte tala om semestern.
Ska jobba som en liten idiot nu i veckan så sliter väl av lite där.
Anna och jag powerplockade ju ost i lördags och byggde muckler som bara den, synd bara att älskling gjorde räkmackor sen och att vi åt både cheesecake och tårta igår :) mm, och kräftor :)

Igår var de som vi ska resa med här och pratade igenom lite, verkar som det kommer bli en bra vecka, bara vi tar oss till Arlanda :) haha, men allt löser sig i slutändan, bara jag slipper sitta på golvet är jag nöjd ;)

Idag blir det sexandthecitymarathon och senare lite jobb där jag btw kommer spendera min vecka 24/7.






-så jag stannar hela natten fast vi är som eld och vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback