män som hatar kvinnor.

Jag älskade boken, sträckläste den, rös och älskade den.
Köpte filmen i måndags och var helt uppe i lågor när jag och Jocke skulle titta på den.
Först trodde jag att mitt ointresse strandade i att jag var trött men jag kom snabbt på att det var för att filmen inte på nåt sätt kom upp till mina förväntningar.
Alla intriger var borta, alla förhållanden all spänning. och som Gaban sa, det enda man tänkte på när man såg skurken i filmen Martin Vanger, spelas av Peter Haber, var Beck och Sunes pappa . . .
Nej jag tyckte inte alls att det var nåt att hänga i granen, får vänta och se hur det blir med filmatiseringen av den andra boken.



Kommentarer
Postat av: Malin

Så där är det alltid. Boken Är Alltid bättre än filmen så är det bara ^^ Därför när jag ska se en film jag verkligen vill se har jag väääldgt låga förväntningar och voila! Filmen blir helt plötsligt mycket bättre! ^^ Ses imorgon :)

2009-08-28 @ 09:54:23
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback