mitt kära ICA.

Ledig idag men ändå kommer man inte riktigt ifrån det.
Ligger hemma på gräsmattan och slappar när bror kommer utspringandes med min telefon.
I andra änden väntar A med nyheten att jag i alla fall en månad framöver kommer gå upp i timmar. Tyvärr pga att en tjej blivit sjukskriven men ändå. Mer timmar mer pengar, fastare rutiner och ett gott liv.
Mm, det går bra nu.

Hade idag tänkt åka hem och fira papsen lite men den enda som var hemma var bror på väg till jobbet, så fick tjöta lite med honom, ligga i solen lite och endast titta på pappas tårta :)
Nu ska jag vänta på att J kommer hem så han kan få tillbaka sin bil för att åka på fotboll.
Hoppas regnet hinner dra över så kanske man kan åka och titta. . .

Ska också säga TACK till Anna som tog en timme från mitt pass imorgon så jag kan åka till Kisa och fira fina Josefins nya lägenhet.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback