en för tidig semla och sen bokrea.

Varit och galit i ett litet församlingshem med hemsk akustik för Mozart men det är väl egentligen bara nåt att skylla på när man inte tar sig upp till alla G och vad det nu är . . . blä! Vad har man gett sig in på?!

Nu ska jag slappa på soffan fram till 23.30 då ska jag ställa mig i kön under mitt fönster som går till starten av bokrean här i staden..enochenhalv timma har du på dig att hitta det du söker. Trots att dörrarna står öppna mellan 00.00 och 01.30 så strömmar folket och stämningen är god :)

Har också festat loss på en semla, ja en dag för tidigt men kunde inte hålla mig. Skämde bort Jocke lite förut så han fick en med.

Ska passa på att planera min hemliga födelsedagspresent också . . .än så länge är tanken god men har en känsla av att nånstans kommer det skita sig :) som vanligt när jag ska göra nåt . . :)



-lacrimosa dies illa qua resurget ex favilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback