tuggummibollen har släppt.

Lite i alla fall . . . . . . .
I eftermiddag blir det jobbet igen. . .Sorry Anna för igår, hoppas du överlevde kvällen utan mig ;P
Hade en sån härlig febertopp igårkväll, men kände mig piggare när jag vaknade i morse. Så nu ska det sovas några timmar sen ska man vara fit for fight igen . . .

Lyssnar på radio nu där de diskuterar killen från Sthlm som hyr ut sig själv på Alla hjärtans dag . . .han erbjuder sitt sällskap för en viss summa pengar för en bio kanske en middag you name it . . .ojoj. nu har det väl ändå gått långt?
Alla hjärtans dag handlar inte bara om dater och nallar och rosor. Varför räcker det inte med en trevlig middag med familjen eller bara en mysig hemmakväll med nära vänner?
Nej man kan vara ensam och ändå ha det mysigt en dag som denna.



-thailand slår vegas

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var knappt att jag överlevde.

Fick nöja mig med Fridur och EmmaPemma, helt okej asså ;P

2009-02-13 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback