då vet man att man bor i samma hus som en pizzeria.

Skulle ner och tvätta, känner den sliskiga doften av pizza, japp bagarn är visst i full gång.
Men jag åt hemmagjord igår så har ingen som helst sug efter det idag, men hungrig blev jag.

Ja körde då bara halvdag idag och är ledig i helgen. Så i eftermiddag har jag passat på att städa och tvättat så slipper jag det ett tag framöver.
Jag har tvättat i ren desperation nästan, hade inga rena underkläder utan har gått omkring i trosor utan resår, not nice.
Haha, intresseklubben antecknar tänker ni väl nu men jag vet att ni allt har det så ibland med så det så ;)

Nu är det bara en vecka kvar till semestern, puh va skönt det ska bli.
Nej nu blir det lite matlagning sen slår jag mig kanske ner med SexAndTheCity boxen jag fick i present eller åker hem till Jockes parenteser på fika. Får se!

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: pauline

sex and the city-boxen is the shit!

2009-07-11 @ 13:56:03
Postat av: Malin

Haha, ja, de där dagarna känner man igen ^^ Skönt med semester :) min semester börjar 17/9 då börjar på universitet igen ;)

2009-07-12 @ 10:44:24
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback