hultsfredsfestivalen.

Besöker jag inte i år. Även fast en viss Lars lockar sparar jag mina pengar till semesterupptåg istället. Tydligen behöver jag investera i ett kastspö för fiskekvällar på sjön med följande tävlingar om vem som får mest fisk.
Fick ju ett litet bidrag igår i form av födelsedagspengar av svärmor/far så får se vad de går till :)

Regnet lockar inte heller så värst så det blir en lugn helg med sovmornar.
Just nu är älskling och säljer en liten leksaksbil med sin bror så jag får lite egentid med SexAndTheCity :)

Ikväll blir det räkmackor på balkongen, mysigt.
Men nu, mer Carrie :)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket bra, mycket bra :) Snart åker vi! :D hoppas det blir varmt igen, så att man kan fortsätta bygga grund så att man inte bränner sig när vi är där :P

2009-07-12 @ 10:46:10
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback