när man får tid över för tankar.

Då rinner det ofta över. . .just nu är det mycket som cirkulerar i huvudet. Mycket som jag måste hålla för mig själv och bara ventilera med människor som är i samma situation som jag. Det är ganska logiskt egentligen men vem har jag att prata med när jag sitter hemma ensam?
Nej det är bara att bita ihop och vara glad som vanligt.
Imorgon ska jag njuta att jag både tjänar massor av pengar unde rmina sex timmar på jobbet och sen första gemensamma semesterdagen med sötnöten. Förhoppningsviss blir det en fin semester med massa kul!




Denna bjuder jag på ;)
Togs igårkväll när fyllehickan slog till (hur den nu lyckas göra det efter en cider).
Var helt slut igår och Mätt! Jag måste ha ätit för fyra. Först var jag på 60årskalas där underbara Berit bjöd på god sommarmat och blåbärspaj. Sen var det flotten där vi började med vit chokladmousse som Therese gjort, grillade gjorde vi och snaskade godis så till slut kunde jag inte sluta äta utan bara fortsatte av ren besatthet!
Dock har jag inte varit så hungrig idag utan levt på all mat från igår.



Vill passa på att gratta Frida och Viktor igen som fick en dotter igår, hon ska heta Stina.
Mycket fint namn tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback