nu har de skite i det blå skåpet.

Ja då var det dags för en update igen då. Egentligen är jag inte ett dugg sugen påt eftersom jag mår skit just nu. Detta har sin grund i en mycket tråkig kväll med människor som inte gör en ansats till att lära känna en utan direkt när man dyker upp börjar viska och bete sig som man vore luft.
Tre timmar har jag suttit och mantrat "jag har egna vänner jag har egna vänner".
Man vet att man inte trivs när man skiner upp som en sol när man ser att ICA har ringt! Johanna you saved me!
Jag försöker verkligen vara utåt och trevlig och allmänt gullig men det duger visst inte eftersom man inte jobbar, spelar fotboll eller på nåt sätt är släkt med dessa människor.
Om nu mot förmodan någon av er skulle läsa detta så får jag väl ta den smällen.
Nej nog om mina utbrott.

Dagen i sig har varit underbar. Spenderats vid sjön Juttern med älsklingen och jobbat på brännan med betoning på bränna, svider skönt på ryggen! :D
Det är liksom så att man känner inte solen när det blåser . .
Samma visa igår när jag var hemma hos mor (som btw funderar på att börja facebooka! mest för att hålla koll på vad alla andra gör), där blåste det liksom kallt men var ju ledig så sola skulle jag ju men ryggen är RÖD!
Aja om några dar är den brun och fin istället!

Dags att försöka sova nu, ska vänta på älskling på soffan (jag åkte hem tidigt) och imorgon blir det jobbet klockan sju!

Sov gott mina riktigt goda vänner som jag älskar över allt annat!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet precis hur det känns! Man försöker prata, men det är som att prata med en vägg :P

2009-06-28 @ 17:26:04
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback