stilanalys hos pia och ingmarie.

Mycket trevligt.
Ingmarie är elev hos Pia (som fixar mina naglar), hon lär sig att analysera människor för att sedan ta fram deras klädstil.
Jag fick lära mig massor om mig själv och vilka stilar som passar just min kroppsform.
Jag är Naturlig-Romantisk, har en Rak-Rund form och är bra balanserad så jag behöver inte lägga ner tid på balansering utan kan prioritera "min stil".
Haha, egentligen är väl inte detta något för mig men det var gratis :)
Och efteråt så kändes det bra, alla bör nog göra en sådan analys nån gång, vissa mer än andra . . .


Enligt analysen är detta fel för mig . . varför?
Jag har hög midja och därför blir bältet för utmanande och
eftersom jag har en rak överkropp är kragen och knapparna inte symetriska (?)
skjortan gör heller inte mina ben rättvisa då den ska vara kortare för att
benen ska bli längre..alltså inga tights för mig.
Men jag gillar outfiten ändå, orka bry sig så hårt :) (dock inte dagens)

Nu blir det lite lunchätande för att sedan spendera några timmar på jobbet.
Ikväll blir det fotboll, smörgåstårta och öl med älskling och vänner :)

Ha en fin helg alla!


Btw, studenterna skötte sig inte alls inatt . .fy på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback