tack för igår.

Midsommar blev lyckad, mycket lyckad.
God mat, många skratt och trevligt sällskap.
Det blev både Singstar och Buzz och även några trotsade regnet för kubb . . .
Vissa höll ut längre än andra men till slut vaknar även den björn som sover :)

Etti och Therese hundvalp var hur sööt som helst, både jag och sötnos blev helt kära i den men jag fick ett ultimatum för att få skaffa en :D

Nu ska jag ställa mig o duschen och försöka bli lite fräsch sen blir det jobbet i tre timmar i kvällningen.


"May the Santa Claus be with you"

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag citerade också Ett i xD var ditt ultimatum att Jocke skulle få sova i din säng??? ;)

2009-06-20 @ 20:28:40
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback