utbildad tilll max!

Sitter med ett lagom tungt huvud efter en lång dag!
Blivit brödutbildad på jobbet, vilket var mycket trevligt och lärorikt.
Har sedan "genomlidit" en körövning med genrep till söndag då Förklädd Gud framförs.

Helgen spenderades som sagt med vänner framför fotbollen på sexan, en extremt tråkig fotbollsmatch men otroligt trevligt sällskap :)
Det blev också lite fotboll på söndagen I Djursdala i kylan. Men det var en bra match!

Nu måste jag samla ihop mig och börja planera min vecka.
Denna dag har ju redan gått åt så . .
Tisdag, plock och städ och pyssel hemma hos mamma.
Onsdag, jobba hela dagen.
Torsdag, tokstäda! och jobba.
Fredag, bror tar student i Ålem, kusin från Sthlm kommer och installerar sig.
Lördag, roa kusin med familj :) och reta smått bakis lillebror ;)
Söndag, brors studentkalas samt uppsjungning av ovan nämnda.



- du var mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Anna BB

ne, me like ica! men alla mobbar mig för det, haha! :)

2009-06-09 @ 10:47:26
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback