fyra gurkor och en missionär.

Wow vilken seg helg. Jag har absolut gjort noll och det har varit så skönt.
Igår var jag hemma en sväng på landet och hade det trevligt.
Blev sedan en kväll med massor av godis och melodifestivalen.
Somnade i soffan runt tio och steg väl upp ur sängen cirkus halv ett idag . . efter en seg frukost blev det Mackenmaraton halvsovandes i soffan . . . .
Jocke är ute och arbetar så nu ska jag ta tag i diskberget jag lyckats bygga upp under veckan . . . . .
Lycka till till mig!




-det är vattenpumpen gerd

Kommentarer
Postat av: Frida

På något sätt så lyckas det alltid bli berg av disk, konstigt..;)

2009-03-08 @ 17:50:05
URL: http://frida.derived.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback