kladdkaka is tha shit!

Mm, nej den där ansiktsbehandlingen var inte min grej. Det var jätteskönt och tjejen, Maria, var jätteduktig men kände mig alldeles för kladdig efteråt. Jaja, nog värt att testa fler gånger men kanske med mer produkter för min hudtyp.

Älskling som varit så snäll och lånat ut bilen till mig hela dagen kom förbi förut. Vi tog en långpromenad i det sköna vädret. Mycket trevligt.
Nu har jag bakat kladdkaka som han ska få som tack efter träningen.

Blev några inköp idag när jag ändå hade bilen.
Köpte nya stora sköna kuddar till sängen.
En locktång som jag hoppas kan få lite liv i mitt annars livlösa festhår.
Kamera för mindre pengar än försäljaren tyckte jag skulle lägga. Men vill inte köpa en jättedyr kamera som ska med på fester, resor och diverse andra upptåg där den lätt kan gå sönder.
Gardiner och lite krukväxter till sovrummet.
Mysigt värre.





.no fighting in the warroom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback