ett fotoalbum med 300 fickor är för litet!

Och då har jag ändå slängt hälften av alla kort jag tog 2007 om inte mer!
Kommer bli mer slängda, tar massa kort och inser först när jag framkallat dom att lite onödigt var det nog. . .
Men men. Det är skönt att slänga också, speciellt 2007 högen . . .

Det blev en morgonpromis för mig.
Och den har hållit mig pigg.
Ja tills typ nu då jag satte mig med korten och snart gav upp.
Men nu är det Grey's på femman, får hålla mig till repriser. . .Missade nästan bröllopet i gårdagens ordinarie avsnitt eftersom det var en viss fotbollsmatch på sexan igår *hrmpf* men snäll som han är sötis fick jag se mitt bröllop i pausen.

Mamma och jag har förgäves letat studentpresent till min bror idag, vad ger man en 19årig kille som tar studenten från ett skogsgymnasium när allt han vill ha är en bil . .ja han ska få pengar till en bil men nåt minne måste han väl ha också. Bilen kommer han bytan ut inom ett år, pojkar och deras leksaker!

Ser fram emot helgen nu, öltält två dagar, marknad och hela stan väcks till liv!
Massor av kul ska vi ha!

Puss o kram vänner.

Kommentarer
Postat av: Markus

Det finns något som heter digitalkamera. Tror att man kan slänga 250 bilder av 300. Och sedan framkalla dom. Men vill man vara modern så kan man skapa dvd-bildspel av bilderna istället. Så slipper man en tung och dryg pärm som dammar. ;)

Hälsa morsan att jag inte kan komma på studentfesten. Och du kan oxå hälsa brorsan att om han vill så kan han hänga med efterfesten på GP. Det var kul förra året.

2009-05-29 @ 00:08:05
Postat av: Stina

Jaja, äger en sådan, tror jag ;)

Ok, det var synd, men ska hälsa dom allt det där!

Hoppas allt är bra uppåt!

2009-05-29 @ 10:12:58
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback