klänningar.

Bildkvaliten är sisådär, men efter nästa helg får ni se dom på :)


Denna ska bäras på Jockes kusins bröllop. . .Mannen ska ha blå skjorta och fin blå slips så nu ska vi väl matcha ;)
Lite stor i bysten som är kuperad men ska stoppa den lite ;)


Detta är en halterneck i klockad modell med tyll. Woho, precis en sån jag letat efter, storleken är lite för stor men hade jag tagit en mindre (som var slut) hade jag nog inte fått upp dragkedjan. Jag har problem med storlekar jämt, är felproportionerad (?). . :D
Den ska bäras på Jockes kusins konfirmation (!) och min brors student, plus lite andra festligheter under sommaren!


-nå vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det blev klänningen! Superbra juh :) den andra var också superfin! du kommer lätt ha snyggaste outfitarna :)

2009-05-04 @ 21:13:55
Postat av: Anonym

Snygga!!! Du kommer lätt ha snyggaste outfitarna :)

2009-05-04 @ 21:16:39
Postat av: Malin

Min dator bara bråkar och tycker inte att inlägg ska synas efter det att man lagt in dem alltså fick du två ^^ datorn ville inte heller att mitt namn skulle synas och det gör det nog inte nu heller...

2009-05-04 @ 21:54:33
URL: http://malveg.blogg.se/
Postat av: THERESE (tydligt nog?)

MEH! på dejsjälv ju!

ville ju se dom på nu ju, men får väl vänta då.....



nejdå, den som väntar på nått gott... ;)

2009-05-05 @ 00:43:06
Postat av: Frida

superfina båda två!

2009-05-05 @ 16:54:48
URL: http://frida.derived.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback