när långhelgen är över.

Ja torsdag till söndag gick fort.
Detta är vad som gjorts.

Torsdag tror jag att jag redan redogjort.

Fredag spenderades halva dagen med Tes på stan förberedandes kvällen.
Eftermiddagen gick åt till lite städande.
Kvällen festade vi järnet!
Öltältet var en succe som vi hoppas återkommer!

Lördag blev en lång sovmorgon.
En snabbis på marken.
Efterlängtad dusch.
Fotboll och mat i Djursdala.
Sedan var det tänkt en repris på fedagen men somnade nästan efter maten hos Jockes moster så jag hoppade ännu en utekväll.
Istället blev det Robinssonfinal, glass och Fyra bröllop och en begravning.

Söndagen spenderades hemma hos parenteserna, där fikades det, påtades i krukor och solades lite innan vi drog iväg mot Tindered och en mycket god (och dyr!) Mors Dag middag.

Nu sitter jag åter lugnt i min bostad och saknar älskling. Imorgon blir det återigen jobbet och alla glada trevliga människor som jag får träffa där (?).
Jag kommer också förmodligen sitta där med en fläskläpp . . . .;)



-och sen en annan seriefigur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback