beslutsångest.

Ja då var det bevisat då.

Nedsatt syn på båda ögonen och ett brytningsfel på det högra.
Lilla Stina är närsynt!

Så nu sitter jag här med glasögon större än mitt ansikte och inser att jag absolut inte passar i alla bågar utan måste ner till optikern igen och hämta nya. Men det får bli imorgon. Idag ska jag börja tjuvstarta lite med adventspyntet. Har varit med massa papper på återvinningen så jag kommer in i garderoben och kan leta fram allt som hör julpynt till :)
Gosh jag tycker det är så roligt!

Ska även hinna med att laga lite god mat åt min älskling, idag firar vi elva månader så det blir mys <3

---

Tänker även tända ett ljus idag för en av ståltanterna hemma i grannskapet som tyvärr gått bort.
Tänker på hennes familj och man. Vila i frid Stina.

---


Kommentarer
Postat av: Janna

Oj, herregud, har det snart gått ett år :O tiden går visst alldeles för fort.. Men grattis,grattis, gumman :)

2009-11-19 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback