bryter ihop på svininfluensan.

Pratade med min älskade mamma och fick intrycket att hon vill att jag vaccineras . . hon har gjort det och fick inga större men så vem vet man kanske skulle slå till.
Visade sig att jag har två veckor att tänka på innan jag får ta, trodde jag skulle kunna ta denna vecka och nästa men jag är inte i riskgrupp så får allt vänta.
Så nu är det bara att sitta och dra fördelar mot nackdelar.

Tydligen har det varit kaos på vissa ställen där de erbjudit vaccin, speciellt när barn ska ta, föräldrar tränger sig före och stämningen är tryckt, usch. Nej vi får se hur jag tar ställning till detta. Det är ju den stora snackisen överallt, vart man än går. Men sen behöver man ju inte göra som alla tidningar med sina rubriker där de skriver att folk avlidit när de varit smittade men i själva verket har de haft andra sjukdomar som gjort att de avlidit . .
Jag blir knäpp, inte undra på att de blir hysteri!




-nej nu ska jag knapra i mig lite frukost

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan ge dig fler ^^ läs min blogg (om du inte redan gjort det) xD

2009-11-06 @ 10:35:30
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback