det hänger en skylift utanför mitt fönster.

Japp, dags att hoppa ut morgonrocken och i lite vanliga kläder tror jag :)
Men stadens adventsbelysning ska ju funka :) Får fråga J sen vem som satt i korgen . . :)

Idag ska jag till optikern och beställa mina glasögon, har bestämt mig nu. Synd bara att jag spär på Js självkänsla lite då jag valde det paret han tyckte :) men jag gillar dessa med, de är fina.
Ska även fösöka beställa en klipptid, har kommit till den fasen nu när jag inte orkar låta håret växa längre så nu får det åka av. Igen.
Måste också hitta en stass eller två till helgen, två julbord ska avverkas, ett hos Malin och Jonas och ett med jobbet. Få nog bli en heldag på stan :)

Haha, har haft telefonkontakt med jobbet hela morgonen, ja säger då det men det löste sig ju till slut. Det är jobbigt att jobba när man får skriva lappar till de som jobbar dagen efter. Men tur att telefonen finns :) Puss på er!



Nej nu blir det frukost, god nyttig hälsosam frukost :)


pöss

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vad jobbigt! Haha, det är med att spä på deras självkänsla är Inte bra, de blir ju så stöddiga ;)

2009-11-23 @ 09:27:05
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback