kanske en outfit?

Klickade nyss hem en mycket enkel och billig klänning till lördag, eller jag hoppas den kan funka. Ska bara se så storleken passar :)
Ginatricot är bra på så sätt att man kan få hem kläderna väldigt snabbt, bara de finns i lager, finns dom som åkt dit på det med . .men jag håller tummarna :)
Outfiten till fredag kan jag ju svänga ut lite mer med eftersom det är mina vänner jag ska till men julbordet med jobbet så vill man inte sticka ut för mycket . . .gah, håll tummarna!



Fast postkillen lär väl bli galen på mig :) Han trodde nog inte jag gjorde annat än satt hemma och nätshoppade då han x antal gånger fått ringa på och jag faktiskt har öppnat, men nu har han sett att jag jobbar, han var och handlade häromdan :)
Och anledningen till alla mina paket är att jag köper mitt smink och några av mina hudvårdsprodukter från nätet + litet annat smått och gott :) men sen blir det ju många paket då allt inte finns i lager samtidigt :) haha, kul nu vet ni det :)
(intressesmurfarna jobbar hårt) :D




-desperate på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback