snart fyrögd?

Lilla Stina ska till optikern imorgon. På sistone har inte ögonen samarbetat. Får se vad hon säger om mina vackra blå :) Om det nu blir så att glasögon kommer hjälpa mig på traven måste jag hitta ett par som jag trivs i vilket jag förstått på andra användare av denna sortens hjälpmedel kan vara svårt . .men jag tänker i alla fall inte ha linser! Usch, mår illa bara jag ser J stå och pilla i ögonen eller prata om hur han tappar dem eller de sitter snett och gud vet allt . . nej det blir glasögon i sådana fall.

Tog en välbehövlig skän promenad förut, att frisk luft blandat med motion kan vara så skönt! Det gör att man saknar fotbollen lite, då var man liksom tvungen att sporta ute större delen av året :) men promenader är inte fel det heller.

Nej nu kommer snart hjärtegullet och ska ha the :) tänkte han kunde äta upp resterna av kakan sen i söndags. Kan ju inte äta hela själv, måste ju tänka på matchvikten. Har mitt mål som ska nås till jul, och nej inte rasa i vikt utan bli sundare, få bra kondis och bli piggare både fysiskt och psykiskt. . .bra mål tycker jag!



Nej nu blire det fika, Uggly Betty och DH, vilken tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det gick bra hos optikern. Jag måste också dit och kolla synen sa,t köpa nya bågar, men Crap vad dyrt det är ^^ tror du kommer passa i glasögon :)

2009-11-18 @ 12:59:01
URL: http://malveg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback