bonde söker fru.

Ja då var det äntligen dags igen. Dags att mysa upp i soffan och kolla in lite kärlekskranka bönder som suktar efter kärleken :) jag vet inte om det är för att jag själv är uppväxt på landet som jag tycker det är charmigt att de faktiskt vågar bjuda på sig själva och ringa upp tjejer de aldrig träffat.
Bara myser av alla fina brev de får.
Hoppas det blir ett bröllop i år också, tradition nu ju :)


första bondebröllopet


roligaste kommentaren hittills :)


årets deltagare. vem finner kärleken?

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag ser oxå fram emot den nya säsongen.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-07 @ 20:27:57
Postat av: tes

vi bullade upp med mys här igår med, nu är det höst på riktigt, och det bästa me det är ju serierna,och där ligger bonde högt på listan.

kram!!

2009-10-08 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback