finner ingen inspiration.

Hade tänkt vara hurtig och gå en promenad innan jobbet, nja det gick inte så bra. Nu sitter man i soffan och slöar igen istället. Jag finner ingen inspiration. Kunde inte slappna av igår när jag skulle sova och har mått allmänt dåligt hela natten. Det är då jag vet att jag måste börja röra på mig för att kunna sova ordentligt..

Nån som har tips till motivation?

Så nu blir det till att fixa lite här hemma och göra sig i ordning för jobbet, ska vara i brödet så idag behöver man inte engagera sig så mycket, synd bara att håret typ fryser om man inte torkar det. Mössan fram kanske?

ha det gott vänner


Kommentarer
Postat av: Malin

Fullmåne inatt, därför. Det var vilddjuret som ville it. Själv hade jag samma problem ^^ kände mig lite extra lurvig och ville yla mot månen, nej allvarligt...jag kunde inte heller sova -.-;

2009-10-06 @ 10:04:03
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback