winnerbäck på spotify.

Jag sitter och njuter i mysiga kläder i en skön soffa och hör hur höstens typiska regn smattrar mot fönstret. Det blåser och slår emot. Lampan i taket ger ett milt sken och gatlyset utanför får regnet att se ut som guld mot rutan. Winnerbäcks vemod slår mot mig från högtalarna och jag tar ett djupt andetag och slappnar av.
Hösten får mig alltid ur balans.
Jag är inne i ett stim av välmående men ändå känner jag depressionen gry i mina nerver.
Kanske är det regnet kanske är det Lars.
Det känns bra på något lustigt sätt, det känns bra att vemodet visar sig.
Man mår bäst av att må på flera sätt.

glad. trött. kär. lycklig. fundersam. otillräcklig. ensam. stolt. 
 



-ensamma dar väldiga värld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback