"åt fet mat rasade i vikt"

Jag gillar när man få läsa sådant på kvällstidningarnas löp när man står i kön vid Sibylla :) lättade samvetet litegrann i alla fall. Fick bli lite snabbmat idag då jag absolut inte har nån som helst lust att laga mat. Mitt nya liv får väl börja imorgon då :P men har faktiskt tänkt ta en promenix senare i väntan på att hurtigbullen J ska komma hem från hans Österbymo där han sparkat på en boll och några motspelare ;)
Men ska kolla på ett SATC avsnitt till innan jag ger mig ut i det sköna septembervädret!

Just det, var på Tupperware party idag hos mamma. Så nu kan jag snart fylla skåpen med lite fler burkar. Mamma som är VIP värdinna fick också välja på massa fina gåvor och hon valde eller snarare jag valde ;) att hon skulle ta ett kaffeset med thermoskanna, sockerskål, mjölkvisp osv. Så efter jul (julklappen fixad) kan jag göra egna lattes :) kommer väl hända en gång men vore kul och kunna bjuda på lite annorlunda fika :)

Nej dags att svida om till promenix, förhoppningsvis hinns det med en bio ikväll också.


Ta en tur i solen vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback