fredagsmys.

Ja då var den efterlängtade fredagen här, för många men inte för mig. För mig innebär det en eftermiddag/kväll med storhandlande och griniga helglängtande kunder. Fredag innebär också att imorgon är det lördag och jag är fortfarande inte ledig. Men jag är inte bitter jag tjänar kosing på dessa kvällar :)

Igår lyckades jag med att frosta av min igenfrostade frys, jag rensade min förrådsgarderob så nu kommer jag åt tvättkorgen igen, diskade torkade osv. Hann även med att sova lite (mellan grannens dunkadunka perioder okej spela hög musik men inte så högt), laga en god middag, ta en lång promenad och en lång dusch. Det blev en bra dag!

Som sagt arbete idag och förhoppningsvis en myskväll med älsklingen. Imorgon blir nog en lugn dag + lite jobb och på söndag ska mamma ha plastparty, någon som vill hänga på? Alla är välkomna :)

Ha en fin fredag och njut i helgen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback