tillbaka till vardagen.

Då var första dagen på jobbet avklarad. Det har gått förvånansvärt bra och alla har varit så glada över att se mig ;)
Förutom M som nog missat att jag varit borta och i stort sett slog upp en dörr mitt i nyllet på mig, humöret inte alltid på topp märker jag. . .

När jag kom hem såg jag att de nya grannarna håller på att flytta in. Flyttsläpet kom från Ed så lite nytt blod i staden. Så lyssnar nu på deras skrapande med möbler samtidigt som jag lagar pastagratäng med ädelostsås (recept kommer senare). Har verkligen saknat Sverigemat när vi varit borta. Igår var vi Hos J's mormor och morfar och där bjuds det alltid på nåt och igår mat, kokt potatis med fläsk, lök, sås och rårörda lingon, uj vad jag åt! Helt otroligt att kokt potatis kan vara såå gott!!!

Nej åter till matlagningen och kameraladdning!

Puss på kinden mina fina.

Kommentarer
Postat av: johanna

välkommen tillbaka till kylan ! ;)å vilken fin bild över ! :D måste berätta.. häromdagen gjorde jag din kasslergratäng ( hittade den på dina recept) och oj såå gott ! nästa gång blir det den där pastan med kräft-såsen eller vad det va ;) fortsätt med recept ! det gillas skarpt !! Puss !

2009-09-07 @ 17:22:16
Postat av: Malin

Inte tzatsiki då? ;)

2009-09-07 @ 20:06:49
URL: http://malveg.blogg.se/
Postat av: Stina

nej malin vi trappar ju ner ju ;)

jocke drack bara EN klunk öl igår med :)

2009-09-07 @ 20:29:18
URL: http://stinap.blogg.se/
Postat av: Viccan

Kul o höra att ni haft det bra:) Vi får ta en fika nån dag! Saknar min lilla Stina! Kram

2009-09-07 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback