vi på ica tänker just nu bara på bröst.

Här har ni ICAs nya reklam, måste säga att jag är stolt att jobba på ett företag som kan göra dessa reklamfilmer utan att blinka.

Nu har man kommit hem från ICAskolan 2009. Jag åker gärna tillbaka, vi har haft såå roligt och verkligen lärt oss nya grejer. Nu ska vi utveckla avdelningen ordentligt och jobba på våra rutiner.
Har lyckats fylla frysen med bröd och bullar :) så nu är det bara att komma på fika :)

Har kört hela vägen från Örebro så nu är jag lite mör i kroppen, mys i soffan som gäller sen sova tills jag ska jobba imorgon. Jag har tur som jobbar kvällen för då slipper jag inventeringen som börjar vid 6 (!). Inget ont om inventering det är kul men pensionärerna har inte så stor koll så det de räknat får man oftast räkna om.

Nej nu ska jag mysa med älskling sen är det säsong sex av greys som gäller.
Vem dör, Izzie eller O'Malley?

Btw. vickan jag tror också det är Susann han gifter sig med ;) eller hoppas i alla fall :)


Ha't bra sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback