hejhejhej.

Gårdagen då . . . spenderades med Mamma och extrasystern för dagen, min kusins dotter C. Vi shoppade loss i V-vik och bara hade det mysigt. Kom hem med en skjorta, ett linne och ett par vardagsgympadojer . .funderar på att ha skjortan och ett par leggings imorgon när vi åker till Linköping . . hm ja får se får se. . .
I alla fall tog tiden med mor nästan hela dagen så när jag kom hem var det bara att svida om och dra iväg på et otroligt aerobicspass som jag verkligen tog ut mig på . .skönt!!!!!!!!!!!! O kul hade vi ,  ,fast de sista stegen fick jag inte riktigt in får öva lite till nästa gång :)

Insåg senare på kvällen att jag borde satt pengar på hockeyn . .jag tippade nämligen HV och DIF till final för några veckor sedan . .hade ju kunnat vara rik nu eller i alla fall lite  . . :) Nu är det bara att hålla tummarna för HV i år igen!

Nej nu ska det ätas frukost . . insåg dock att jag glömt at upp blåbären så de får tina . .aja det löser vi . .
Ha en fin fredag, själv ska jag jobba och sen åka till Åhl och fika . .hörde nåt om årets sista semla från Gullringen?! ;)

Ha're fint vänner!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska hålla utkik efter klänningen! Som sagt, jag är ju rätt bra på det;) Men vilken storlek? Kram!

2010-04-09 @ 18:12:32
URL: http://frida.derived.se
Postat av: bella

tack för lyckönskningen, det gick lite bättre än jag trott faktiskt! mitt största misstag var att jag glömde stänga av mobilen under sista provet...jag höll tummarna för att ingen skulle ringa och det var lugnt, tur det!! :-)

2010-04-11 @ 19:53:08
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback