var ska jag börja.

Ja då var det ett tag sen jag faktiskt satte mig när framför datorn och bloggen. Men har man ett liv så har man :)
I alle fall hade jag en riktigt mysig helg, jobb och lite häng hos Etti och Tulle, Djursdalarundan i otroligt fint väder med mor och faster, solhäng hemma på trappen med en glass och mammas sällskap, fotboll i Djursdala med Etti och Jonas för att heja på Jocke som dessväre åkte därifrån med ett vridet knä . .

Så måndagen började med att herr envis skulle upp och jobba men inte ens kunde stö på benet så det var bara att invänta sjukhustid vilket han fick men som vanligt är sjukvården i den här stan inte den bästa så det blev bara humbug av alltihop och Jocke fick snällt halta hem igen med en burk smärtstillande och rådet att komma tillbaka om det inte blev bättre. Kan bara säga att vi åker till västervik diretk nästa gång nåt sånt här händer. Fy fan rent ut sagt.
Men ett litet ljussken den dagen var att jag hann med att luncha med fina Frida och Tes, inte dumt alls :)

Tisdagen fortsatte med mer jobb och såklart ett träningspass, svettigt värre :) visade sig att vårat favopass kommer bli flyttat till tisdagar och torsdagspasset försvinna så nu ska vi börja med våra promenader på torsdagarna istället! Pepp.

Igår spenderades hela dagen på jobbet, ovanligt, och kvällen med lite packning och stupande i soffan.
Och nu sitter jag här, väntar på att sista arbetsdagen för veckan ska börja. Imorgon och resten av helgen är jag ledig! Verkar som att Valborg kommer firas med goa vänner och lite grillning, inte fel alls!

Nej nu ska jag fixa lite lunch. Ha det gott vänner.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback