bevis.

Eftersom inte etiketten var bevis nog eller det faktum att jag LOVADE att jag plockat upp äppelmunkar där äppelmunkarna ska ligga och vise versa med vaniljmunkarna fick jag ta till drastiska metoder. Tydligen hade det varit så att det inte varit äppelmunkar i påsen sist och jag försökte förklara att det plockas i grejerna av andra och ibland hamnar det fel.

-men det där är ju en med äpple (pekar på vaniljmunkarna)
-nej det är vanilj
-hur kan du vara säker på det
-ja jag fyllde på med vanilj förut
-jaså
-ja jag kan dela på den så får du se

vad tror ni det var för munk?

VANILJ!

In your face tänkte jag.

-då får du ta fyra äpple åt mig
-ja men visst
-och är det fel kommer jag tillbaka!

Gör man nån gång nånting rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback