dinosaurierna dog ut för 60miljoner år sedan räknat från torsdag.

Jag är paranoid, har alltid varit kommer alltid vara. Jag tror alltid folk gaddar ihop sig mot mig och ibland har jag faktiskt rätta skäl att anta det. Men ibland är det oftast mitt eget huvud som spelar mig ett spratt. Kan vara skönt då det första alternativet faktiskt sårar väldigt mycket.
Oftast inser man att vänner man tror man har egentligen inte är av större vikt då de förmodligen bara trasslar till ett förrän. Jaja, skönt att veta att ens nära vänner tycker om en för den man är.

Nej nu ska jag lämna konstigheterna bakom och slappa framför tvn. Imorn är det dags att skene igen!

puss


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, jag dör vilken bra rubrik :D nästa gång jag kommer ner till vimmerby så hoppas jag att jag har tid för en fika i er nya lya :D

2010-08-10 @ 13:11:37
URL: http://malveg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback