när hemmafrun rymmer.

Den här veckan har varit en sån vecka då mina käre sambos och mina arbetstider har krockat lite. Det har resulterat i att den manliga parten dragit iväg efter jobbet till sin båt och jag kommit hem till en tom lägenhet med 4-5 matlådor i diskhon tillsammans med sjukt mycket frukostskålar eftersom det vi levt på dessa dagar varit frukost och mat på jobbet. Men men, den kvinnliga parten är ju ledig imorgon så då får det skuras och veckohandlas, faktiskt skönast att pula lite själv.

Nej nog om sambolivet. Hade tänkt ta en promme efter jobbet men verkar som om regnet är på g så tar igen det på morgonjoggen imorn istället. Var ute i morse och det gick som på räls ;) känns skönt att röra på fläsket och få igång flåset. Pallar inte vara soffpotatis jämt, rör på mig regelbundet för att inte behöva dieta som en idiot. Man ska njuta av livet med och inte leva på pulver.

Hej hopp diska vare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback