söndagskväll.

Avverkat en helgs arbete, inte fel. Money it is. Och haha min blonda hjärna har nog jobbat lite för hårt då jag tittat fel på schemat så det ryker, trodde måndagens pass var 6.30-14.00, icke börjar inte förrän 15.00 och kör till 22.00. Sköönt jue! Men ska upp med Jocke imorn och ta min morgonpromme/jogg när han cyklar till jobbet. 

Bästaste ♥ hade igår lagat världens frukost när jag kom upp lite senare än han ;) kokt ägg, bakat scones, frukt och grönsaker, fil, juice you name it! Mums värre, höll mig mätt hele dan! Fast som sagt, senare på kvällen fick jag i mig lite färsk pasta med kräftsås och rödvin me på balkonginen, gu så gött!

Som sagt en ny vecka på framfart, jobbar fyra dar sen är det ledig helg som gäller, får se vad som händer på fredag på lördag kommer i alla fall Jockes kompisar hit en sväng får se om töserna hänger med också :)

Hopp hopp, spejar lite på Spotify och letar go musik, tips nån? Just nu regnar tonerna från Kanye West ner på mig, inte fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback