dagens goda gärning.

Jag skottade beslutsamt fram bilen . . .efter att ha släppt in hälften av snön i bilen fick jag stå en halvmeters vallar av blöt kall snö och skotta bilen. Det snöade från himlen och det blåste snö ner från bilen . .jag fick gasa som fan för att komma loss och när jag väl kom ut från parkeringen hade bilen + mina glasögon immat igen och snöblindad såg jag knappt vad som var väg eller vad som var snöhög. . men nu kan de skotta =)

Puh.

Har också hunnit med några timmar på jobbet . .där det inte hänt speciellt mycket. . fick dock reda på att inredningen till brödet snart blir komplett , ,som vi har väntat. . .

Så nu ska jag smaska i mig lite mellanmål, slappa lite och sen köra hårt på friskis!

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback