god mat och goda vänner.

Kan det bli bättre?
Nej, helgen har varit underbar!
I lördags var vi på Sweet Chili och åt otroligt god mat. Dit går vi flera gånger. Trevlig personal, mysig restaurang och god mat till vettiga priser. Rekomenderar starkt.
Vi tog oss sedan hem till Jocke där vi kollade OS/Melodifestivalen och smuttade lite gott för att sedan åka till Pumpen och svänga de lurviga. Kul hade vi!

Söndags var det bara att dra sig upp ur sängen för att gå och kolla på lägenheten . .den var stor och fin och jag är helt kär i köket! Håller tummarna nu! Fick en massa ideer men ska ju inte ta ut nåt i förskott. .
Sen tog vi hand om våran "inneboende" lite och det bestämdes mat med Etti och Tulle. Vi gjorde sjukt god tacos. .och Tulles guacamole var inte fel!
Sen satt vi där en stund och pratade bröllop och kollade på ringar ;) nej få inte för er något . .man förlovar sig inte bara sådär, ,nej det ska betyda något och man ska kunna lova varandra trohet och kärlek för resten av livet. Så det så!
Så det får ni vänta på, så fort blir jag inte vuxen!

Idag var det att komma tillbaka till verkligheten och jobba lite. Skönt på ett sätt.
Så ikväll blir det kanske körövning. . pälsk ska till Västerås på kurs så har mig själv för mig själv i tre dagar :)
Nej först mat!
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback