shopping och fika.

Varit på stan med mina underbara föräldrar idag . .vi tittade på tapeter till deras renovering och så fikade vi. Alltid lika trevligt! Tog en sväng på stan med, äntligen hittade jag en kort skinnjacka som jag letat, denna var perfekt och fanns på Lindex. Får se om jag svänger upp en bild sen!!! Hittade även lite byxor på Cubus, inte fel!

Men nu ska jag ta det lite lugnt i soffan . .ska snart laga fisksoppa sen är det möte på jobbet ikväll. Vi ska gå igenom kvällschefsrutinerna . .känns lite proffsigt att iaf en kväll i veckan få kalla sig chef ;p

Meh, nu vet jag vad jag glömde . .skulle ju beställa klipptid.  .aja, får göras imörn.

♥Ha det gott sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback