woho helg!?

Vet inte riktigt vad jag känner inför helgen. Imorgon ska jag hem en sväng vilket alltid är trevligt. Men jag är sjukt sugen på att hitta på en massa saker i helgen . .men vet inte med vem. Saknar Tes, henne kunde man ringa och bestämma precis vad som helst med, tur du kommer hem snart . . =)
Vill åka iväg och shoppa, gå på pumpen, dricka vin . .massor av saker som bara vill göras!!!
Får väl se vad som händer . .

Har i alla fall avverkat en mycket givande dag på jobbet :)
Löv it!
Känner mig lite hungrig nu . .faktiskt lite sugen på kräftost . .ditt fel Bella! ;)
Får väl rota lite i kylen :)
Hoppas Jocke kommer hem från hockeyn snart, är kramsugen!

♥sov gott sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback