lappar på dörren.

Idag flög det in en lapp i mitt inkast, lappen var från ett gäng kalmariter som tycker de ska klampa in i min lägenhet under veckorna 4-5 och installera bredbandsuttag. . .tydligen måste man sätta upp en lapp på dörren de dagar man inte är hemma så de har tillåtelse att gå in när man inte är hemma.. .måste plocka undan lite. Står ju inte vilket rum de ska vara i eller hur länge de måste vara här. Sen ska de tydligen jobba mellan 7-19 . .meh, vissa har faktiskt sovmorgon vissa dagar! Bläh. Hoppas de hinner färdigt denna vecka då jag börjar jobba halv sju på mornarna . . .

Nej nu ska jag diska lite och sen äta en smörgås (intressesmurfarna jobbar hårt va?) innan det blir friskis med Fridus!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback