ledig ledig ledig.

JA semestern är igång och vi går ut hårt ;) som i tisdags då vi satt på en altan hela dagen eller igår då jag mamma och en av hennes arbetskamrater tog en nöjestripp till Ullared :)
Kunde gjort mitt allra första tvframförande men valde istället att undvika kamerorna, jag och alla andra som var där . . ingen ville vara med och personalen bara suckade då tvteamet var ivägen. Men fick se både Morgan och Boris (som mamma btw höll på att meja ner med vagnen) och skådespelarna kanal5 anlitat för att spela in en scen med . .fusk och båg det där programmet säger jag bara.

I alla fall kom jag hem med lite nya grejer till lgh :)

Idag har vi städat och grejat lite och nu är Jocke på sommarfest med jobbet så jag får lite tid för mig själv :)

Har ni det bra i sommarvärmen?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback