"allt går med en rosa mopp"

Jadu Johanna "moppen" Svahn allt går banne mig med en rosa mopp ;)
Idag har det varit ordentlig storstädning av kassorna på Ica Kvantum Vimmerby, å guu så fint ni gjorde det tjejer!
Har väl varit en bra dag om än inte lite smått irriterat här och var, vet inte om det är vädret eller bara sömnbrist men tycker snäsigheten och det enorma självförtroendet ibland borde läggas åt sidan. Alla kan inte allt så det så!

Men nu när jag fått ur mig det så får jag väl summera helgen, den har varit bra lite seg men bra hela lördagen blåste bort men vi lyckade också blåsa bort lite kartonger som stört lite så nu är vi ca 5 banankartonger lättare . .blir förmodlich att inhandla vårat nya stora köksbord nu till helgen, göttigt.
Söndagen spenderades i kyrkor, sjungandes tills stämbanden la av men det var finfint det med :)

Så egentligen har man väl bara vädret att klaga på, ska om cirka en halvtimma befinna mig vid en bensinmack för gemensam färd till R på lite fika och inspektion av hennes lya, , vi får väl se. . . . . . . . . .just nu ÖSER det ner. . . fick ta in mina balkongblommor förra veckan för de var för blöta och satte precis ut dom när jag kom hem förut . . och nu är det nog redan förstörda av störtskuren . .men jag tänker INTE gå ut och hämta dem . . .

Aja, den som lever får se.

Ha en göttig måndagskväll . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback