är det väldigt fel om man får en aborre när man fiskar strömming?

-det roliga var att jag inte ens försökte fiska heller bara lekte lite med dragen i vattnet ;) hehe, gick ingen strömming bara en liiiiten aborre som inte ens varit mat nog åt katten :)

Idag har varit en wunderbar dag, 46 grader celsius på balkongen och jag är lite lätt röd på huden, men jag smörjer in mig det är JÄTTEVIKTIGT, hör på det alla ni som tycker det är onödigt för ni ska bli så bruna som möjligt!!!!!!

Var jätteduktig och fyllde kylskåpet med mat idag, barskåpet med vin och baileys (fick en lite rosa ask på systemet för jag visade duktigt upp mitt leg=) nu är semestern räddad!

Blev en liten tur till Skaftet med och lite brygghäng med gänget. . mysigt värre, sen åkte vi runt halva udden och kollade in lite fina hus.

Nu är jag tlött och ska gå till kojs!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tror du att jag får present om jag visar mitt leg nu när jag är -100.

2010-06-18 @ 06:51:12
URL: http://syingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback