bebisar överallt.

Ja uj nu börjar alla pluppa ut sina små ;) och det verkar vara pojkar som leder ;)
Nej skämt åsido GRATTIS till alla fina som ligger på BB just nu!

Just nu väntar vi gastkramande på en lillgroda och en plutt men varken eller har kommit ut än, vi håller tummarna!

I alle fall så är jag relativt utsövd idag, gick upp tog min morgonpromme i rask takt då jag halvvägs kom på att jag glömt stänga av väckarklockan och var lite rädd att den skulle gå igång och grannarna skulle tro det var ett brandlarm och försöka bryta upp dörren eller nåt. Men uj vilket flås jag fick upp och var hemma powerwalkad och klar cirkus fyra minuter i åtta, så jag hann ;)
Käkade frukost tänkte soffhänga ett tag och somnade igen :) hahahaha. Typiskt mig!

Men nu ska jag starta tvättmaskinen, ska ju vara fint väder några dar framöver och finns inget som luktar så gott än tvätt som hängt ute! Sen blir det att lägga sig på balkongen och schteeeeka lite! Så gut med solsken!

Hej hopp hoppas ni alla får en bra onsdag!

puss

Kommentarer
Postat av: Lillgrodans mamma

Lillgrodan trivs lika bra inne i magen idag som de senaste sjuttielva månaderna. 9 dagar över tiden idag, kom ut!!

2010-06-16 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback