"jag får rotsläpp"

Nej Frida det är inte lätt med alla rötter och grejer ;)
Jag kom ut igår, med gummistövlar och paraply går allt. . och sen var det ju inte så dumt att Johanna stannade precis utanför dörren heller :) Och tur var väl att vi kom iväg för vi hade det jättetrevligt med massa goda tilltugg och roligt sällskap.

Men idag är jag trött, riktigt trött. Sitter fortfarande i sängen . . .men ska snart slänga i mig lite frukost och sen göra mig i ordning för jobbet.

Är sista veckan nu innan allvaret slår in . . jobbar ju nästa vecka men sen har jag semester och kommer tillbaka precis lagom till högsäsongen . . . puh, men det är ddå det är roligt och jobba om man nu får jobba är lite si och så med tiderna i år men jag ska inte klaga på mitt schema mer än att vissa som börjat EFTER mig fått FLER timmar! Funkar visst så just nu, jag var för trött förra året och jobbade häcken av mig så i år får jag knappt jobba alls . . . . BLRPPPPPP!

Men i alle fall, får vara nöjd med att jag slutar typ 13 el. 14 hela sommaren så hinner med balkonghäng och flotte vilket jag uppskattar.

Nej nu är klagomuren slut för idag :P så nu ska jag se vad älskling lämnade till frukost åt mig :)

pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback