back to work.

Ska se hur jag pallar en dag på jobbet idag, är fortfarande seg i huvudet men annars är det okej. Rastlösheten lär väl försvinna lite så det är nog positivt. Ska inte jobba så länge idag eftersom jag pga mitt frånfälle måste jobba in tid åt en som jobbat åt mig . .så imorgon spenderas HELA dagen på jobbet, får se hur jag pallar det. . är ju ledig i helgen så får hålla tummarna.

Blir skönt att komma tillbaka några timmar. . orkar inte gå omkring ensam hemma fler dar nu .. .fattar inte hur folk orkar som är hemma jämt! Vad gör dom? Visst det finns alltid grejer att göra hemma men man kan inte städa jämt ju . .och springa på stan 7 ggr i veckan kan ju inte vara så givande heller . .jaja.

Nej nu frukost sen dusch.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback